„JAK POPRAWIĆ SOBIE HUMOR ?” „KSIĄŻKA NA POPRAWĘ HUMORU”

W ostatnim czasie w naszej szkole została zorganizowana akcja związana ze znalezieniem sposobu na poprawę humoru w trudnym czasie pandemii. Włączyły się w nią zarówno dzieci klas młodszych jak i uczniowie klas IV-VIII. Uczniowie klas 0-III mieli za zadanie zilustrować swój sposób na pojawienie się uśmiechu na twarzy. Okazało się, że najlepszymi pomysłami, aby poprawić sobie humor i choć na chwilę zapomnieć o otaczającej nas trudnej rzeczywistości, mogą być: gra w piłkę, spacer, zabawa z psem i wycieczka rowerowa. Krótko mówiąc- przebywanie na świeżym powietrzu i uśmiechanie się do słońca, którego promienie coraz bardziej nas ogrzewają i pomagają radośniej spojrzeć na świat. Młodsza część naszej szkolnej społeczności nie zapomniała również o tym, że słuchanie ulubionej muzyki lub czytanie książek, także mogą sprawić nam przyjemność. Wszystkie pomysły zostały pięknie przedstawione w interesujących pracach plastycznych. Uczniowie klas starszych mieli za zadanie zachęcić nas do przeczytania książki, która w ostatnim czasie poprawiła im humor. Nasze starszaki” zdecydowanie gustują w świecie magii i fantazji. Zwycięzcami plebiscytu zostały: „Akademia Pana Kleksa” Jana Brzechwy oraz „Harry Potter i kamień filozoficzny” J.K. Rowling. Wśród propozycji znalazła się także książka o nieco poważniejszej tematyce – „Bóg, królewna, księżniczki” księdza Marka Dziewieckiego. 

Zaangażowanie się uczniów w akcję utwierdziło nas w przekonaniu, że chociaż czasy nie są najłatwiejsze, nasze dzieci są nadal niezwykle kreatywne. Jesteśmy dumni, że pomimo rozłąki- bo przecież uczymy się zdalnie- nasza szkolna społeczność umie znaleźć w sobie choć odrobinę optymizmu i podzielić się nim z nami wszystkimi, nawet na odległość.  

Tekst i zdjęcia: Iwona Cholewińska 

Dodaj do zakładek Link.